Retourneren

Wat jammer dat je niet tevreden bent over een product van 4jeans.nl. Op deze pagina leggen we je uit hoe je het product kan retourneren.

Binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, mag je je product naar ons retourneren. Vul dan onderstaand retourformulier in.

Klik hier voor het retourformulier

Wij zullen je  berichten als jouw retourzending door ons is ontvangen. We storten het aankoopbedrag  uiterlijk binnen 14 dagen terug op de aangegeven rekening, nadat we de producten hebben ontvangen.
Uiteraard is het alleen mogelijk om een product te ruilen als deze in originele staat is, hiermee bedoelen we: zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten, met alle labeltjes er nog aan.
Ons retouradres is:
4Jeans.nl
Korhoenstraat 38
7731 XN  OMMEN
De verzendkosten om het product terug te sturen zijn voor jou, de consument.

Verkeerd product ontvangen?

Ook al doen wij ons uiterste best om de juiste producten te versturen, er bestaat altijd een kleine kans dat er iets misgaat, het blijft immers mensenwerk. Mocht je een onjuist product hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@4jeans.nl.

Kapotte spijkerbroek ontvangen?

Wanneer je een spijkerbroek hebt ontvangen dat stuk is, neem dan contact op met onze klantenservice via info@4jeans.nl. Wij zorgen dat een vervangend product kosteloos naar je toegestuurd wordt. De kapotte jeans ontvangen wij graag retour, uiteraard zijn deze kosten ook voor onze rekening.

Hoe lang duurt het voordat je een vervangend product ontvangt?

Je kunt het  vervangende product binnen 2 werkdagen verwachten op het adres dat je hebt opgegeven in de originele bestelling.

Contact opnemen met onze klantenservice?

Onze klantenservice is geopend op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur. Je kunt binnen deze tijden contact met ons opnemen via telefoon: +31 858 769 476. Uiteraard is het te allen tijde mogelijk om ons te mailen, we reageren hier zo spoedig mogelijk op : info@4jeans.nl